Pristatymas

Atsižvelgdami į dabartinę situaciją Lietuvoje ir pasaulyje dėl koronaviruso, siekiame sumažinti riziką.

GARDU GARDU užsakymus pristatanti DPD Lietuva yra atsakinga siuntų pristatymo bendrovė, todėl inicijuoja prevencinius veiksmus, prie kurių raginame prisidėti ir visus klientus.

Kviečiame susipažinti su įgyvendinamais pokyčiais DPD Lietuva siuntų pristatymo procese.

BEKONTAKTIS SIUNTŲ PRISTATYMAS.

Nuo 2020.03.16 (pirmadienio) pradedamas vykdyti bekontaktis pristatymas. Visos siuntos pristatomos siuntą paliekant 2 metrų atstumu nuo Gavėjo ir tiesiogiai su juo nekontaktuojant.

Pristatymo procesas. Gavėjo parašas kurjerio skeneryje keičiamas vienu iš šių būdų:

  • Kurjeris su savo skeneriu nufotografuoja Gavėją šalia siuntos.
  • Gavėjui atsisakius fotografuotis, jis šalia siuntos lipduko padeda savo asmens tapatybės dokumentą. Tuomet kurjeris su skeneriu nufotografuoja siuntą su dokumentu.
  • Gavėjui atsisakius vykdyti aukščiau nurodytus veiksmus, kurjeris neįteikia siuntos. Siunta grąžinama siuntėjui.

Informavimas. Apie proceso pasikeitimus privačius gavėjus informuosime vakarą prieš pristatymą ir pristatymo rytą.

Apribojimai. Kurjeris negali užeiti į butus ar privačius namus, išskyrus bendrojo naudojimo patalpas, t. y. koridorius, laiptines ir pan. Patekimas į verslo patalpas neribojamas.

Dėkojame už Jūsų supratimą ir bendradarbiavimą!


  • Konditerinius produktus galime pristatyti Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje.
  • Prekių pristatymas vykdomas per siuntų pristatymo bendrovę DPD.
  • Užsisakius prekių už 50 eurų ir daugiau, prekes pristatysime NEMOKAMAI.
  • Siuntų už mažiau nei 50 eurų pristatymo kaina: 3 eurai.
  • Prekių pristatymo terminas (nuo apmokėjimo patvirtinimo el. iki prekių pristatymo nurodytu adresu) – 2-3 darbo dienos (savaitgaliais prekės nėra pristatomos).
  • Jeigu nustatytu laiku užsakymas Jūsų nepasiekė, prašome nedelsiant kreiptis nurodytais kontaktais. Būtume labai dėkingi, jei mums praneštumėte ir apie sugadintas ar pažeistas prekes.
  • Jeigu sutartu laiku kurjeris negali su Jumis susisiekti ir perduoti prekes nurodytu adresu, turėtumėte su kurjerių tarnyba susisiekti savarankiškai ir susitarti dėl naujo prekių pristatymo laiko.
  • Pakartotinis prekių pristatymas gali būti apmokestinamas iš naujo.